Specjalista Google radzi, jak rozpoznać dobrą agencję SEO

Promocja Usługi Zagadnienia związane ze stronami www

Dowiedz się więcej o tym, jak wybrać agencję SEO.

Gdy posiadasz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę www, z pewnością z czasem myślisz nad tym, co zrobić, aby była ona widoczna pierwszej stronie rezultatów wyszukiwania. Jasne jest wszak, że w XXI w. obecność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, gdyż to właśnie stąd spora cześć klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak zatem zatrudnić rzetelną agencję SEO? Zalecamy kierować się podpowiedziami specjalistów, a najlepiej samego Google.

Jak rozpoznać rzetelną firmę SEO? Google przyszykowało o tym instruktaż

Nie można negować, że cały sektor SEO, to znaczy działań związanych z optymalizacją stron internetowych pod wyszukiwarki, zaistniała i bezustannie rozkwita praktycznie wyłącznie za sprawą wyszukiwarce Google. Pomimo pojawienia się innych opcji, jak m.in. Yahoo, DuckDuckGo lub Baidu, wciąż najważniejsze są pozycje zajmowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto potrzebuje być widocznym w sieci, powinien zapracować na swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku usług, w których występuje mocna konkurencja, zazwyczaj jest to niemożliwe bez doradztwa ekspertów z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których koncepcja SEO jest czymś nowym, i zamieściło krótki kurs, jak znaleźć rzetelną firmę SEO.

Główne cechy rzetelnej firmy SEO

Pracownica Google z przeszło 10-letnim stażem punkt po punkcie wyjaśnia, jak rozpoznać solidną firmę SEO, wymieniając wśród kluczowych cech między innymi:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od zrozumienia, w jaki sposób klient prowadzi swój biznes, jakie są cele jego firmy i kto jest jego główną konkurencją,
  • umiejętność estymacji budżetu i czasu potrzebnego do zakończenia zakładanych działań,
  • zapewnienie stronie opieki technicznej oraz praca nad poprawą jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie planowanych działań, m.in. poprzez comiesięczne raporty oraz ciągły dostęp do statystyk strony,
  • udzielenie stronie wsparcia technicznego oraz praca nad poprawą jej użyteczności,
  • dbałość o całościową widoczność strony www, a nie tylko pozyskiwanie pozycji w wynikach wyszukiwania na określone słowa kluczowe.

Przedstawicielka firmy Google wskazuje również, że solidna agencja SEO w żadnym razie nie obieca fenomenalnych wyników z dnia na dzień, bo optymalizacja strony www jest procedurą długofalowym, nieraz dającą pierwsze rezultaty przeważnie po paru miesiącach pracy.