
O pozycjonowaniu stron
Kliknij tutaj i dowiedz się, komu zlecić pozycjonowanie stron www.
Pozycjonowanie stron internetowych to wielorakie prace mających na celu poprawienie widoczności stron w bezpłatnych (a więc w organicznych wynikach prezentowanych w wyszukiwarce. Im wyżej strona pojawia się w wynikach wyszukiwania, tym więcej zgromadzi odwiedzających witrynę, co w rezultacie powinno prowadzić do zwiększenia przychodów firmy. Drugim plusem tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności usługi, produktu czy też samego brandu.
Algorytm Google analizuje wszystkie witryny internetowe pod kątem około 200 różnych czynników. Wynik tej ewaluacji przesądza o tym, na której pozycji strona albo jej podstrona pojawi się internaucie w wynikach wyszukiwania na daną frazę. Za istotne czynniki rankingowe zawodowcy do spraw SEO uważają np. prędkość ładowania, jakość treści, a takżelinkowanie (wewnętrzne oraz zewnętrzne).
Wstukując w przeglądarkę Google jakąkolwiek frazę, internauta otrzymuje listę stron, których treść została uznana za najdokładniejszą odpowiedź na wpisane hasło. Jakie strony pojawią się w wynikach na pierwszych pozycjach? Na pewno te, których treść jest starannie wypełniona właściwymi frazami kluczowymi. a zarazem unikalna. Na pozycje wpływ ma też prawidłowo wykonane kodowanie, prędkość wczytywania się witryny (zarówno w wersji na urządzeniach przenośnych, jak i na komputerze), jak również reputacja witryn internetowych zamieszczających linki do naszej strony.
Czy opłaca się zlecić pozycjonowanie i optymalizację sklepu albo strony internetowej zewnętrznemu podmiotowi?
Algorytm Google systematycznie się zmienia, w związku z tym zaleca się przekazać optymalizację i pozycjonowanie stron oraz sklepów profesjonalistom. Trafnym wyborem jest firma SEO mająca długoletnie doświadczenie w tym zakresie. W takich agencjach zatrudnionych jest szereg specjalistów nie tylko od SEO, lecz także marketingu internetowego i projektowania stron. Powierzając pozycjonowanie agencji zewnętrznej zaoszczędzone czas i środki można przeznaczyć na inne akcje marketingowe, które także podniosą dochód firmy.
Do kogo skierowana jest oferta pozycjonowania sklepów oraz stron www?
Pozycjonowanie to przede wszystkim usługa skierowana do zarządców stron www, których zadaniem jest ekspozycja i sprzedaż produktów lub usług firmy. Prowadząc własna działalność nierozważnie jest obecnie nie założyć strony firmowej bądź ją utworzyć, lecz nie dbać o jej pozycjonowanie. Biznesowi konkurenci nie próżnują w walce o pozyskanie nowych klientów. Według szacunków prawie 97% klientów szuka w sieci informacji o lokalnych firmach, co wyraźnie wskazuje do jak rozległej grupy klientów można tą metodą dotrzeć. A pojawienie się adresu strony albo sklepu w Top10 wyników wyszukiwania w przeglądarce bardzo zwiększa szansę, że klient wybierze nasze usługi.
Lokalizacja firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]