Co optymalizacja stron da Twojej firmie?
Zapłaciłeś krocie za nową stronę internetową, a ona nie przyciąga nowych kontrahentów? Jest świetnie zaprojektowana oraz wyposażona w najnowsze rozwiązania, jednak klientów wcale nie przybywa? Licznik odsłon stoi w miejscu mimo intensywnych działań? Najpewniej przyczyn należy szukać w niskiej widoczności w internecie. Internauci najczęściej używają Google – każdy biznesmen powinien więc zatroszczyć się o to, aby witrynę jego przedsiębiorstwa internauci znaleźli bez żadnych problemów. Jak to osiągnąć? Należy zacząć od samej witryny, modyfikując ją z myślą o wytycznych internetowego giganta – Google.
Na czym polega optymalizacja stron?
Optymalizacja strony to wszystkie modyfikacje opierające się na dostosowaniu witryny do wymogów Google. Są to tak modyfikacje kodu strony, jak i zapełnienie jej odpowiednim contentem. Jest to szczególnie ważne ze względu na fakt, że roboty wyszukiwarek klasyfikują strony według odgórnie ustalonych wytycznych – ważne jest między innymi prawidłowe użycie tagów w kodzie i użycie fraz kluczowych.
Powierz optymalizację stron fachowcom
Optymalizacja stron to działanie potrzebujące sporej wiedzy o wciąż modyfikowanych algorytmach Google – z tego względu również złym pomysłem będzie edytowanie witryny bez udziału specjalistów według ogólnodostępnych tutoriali. Znacznie słuszniej postąpimy powierzając to dobrej agencji SEO oraz traktując to w charakterze inwestycji – obroty osiągane przez naszą firmę mogą podnieść się nawet po kilku tygodniach od wykonania optymalizacji.
Lokalizacja firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]