Zalety sklepów WooCommerce

Masz firmę i chcesz rozszerzyć jej działania o sklep online? Jeżeli dysponujesz już stroną na WordPress, ale także jeżeli nie posiadasz w ogóle strony internetowej i startujesz od zera, sklep WooCommerce jest idealnym rozwiązaniem. Tworzenie sklepu WooCommerce – funkcjonalność i opracowanie analizy danych sprzedaży Z uwagi na to, jak szeroką popularność zdobyły strony projektowane z […]

Czytaj dalej

Specjalista Google radzi, jak rozpoznać dobrą agencję SEO

Gdy posiadasz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę www, z pewnością z czasem myślisz nad tym, co zrobić, aby była ona widoczna pierwszej stronie rezultatów wyszukiwania. Jasne jest wszak, że w XXI w. obecność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, gdyż to właśnie stąd spora cześć klientów po raz pierwszy dowie się o […]

Czytaj dalej

Atrakcje turystyczne w Małopolsce – gdzie szukać o nich informacji?

Pomimo, że Małopolska to jedno z najmniejszych województw w Polsce, ma ono mnóstwo do zaoferowania zarówno przyjezdnym z innych regionów kraju, jak i zza granicy. Dzieje się tu wiele, toteż często z trudem można odnaleźć się w zalewie informacji o zbliżających się imprezach kulturalnych czy sportowych i najciekawszych atrakcjach w Małopolsce. Atrakcje w Małopolsce – […]

Czytaj dalej

Nie narażaj strony na wirusy i ataki hakerskie – o utrzymaniu WordPress

WordPress, stworzony głównie jako oprogramowanie blogowe, w mgnieniu oka stał się jednym z najczęściej wykorzystywanych CMS-ów. Ze względu na to, iż jest szybki i łatwo można przyswoić sobie zasady jego obsługi, stosuje się go współcześnie do projektowania sklepów e-commerce i złożonych stron. Niemniej jednak ten system zarządzania treścią bywa źródłem kłopotliwych niespodzianek, toteż istotną i […]

Czytaj dalej

Private blog network – co to jest i jakie daje możliwości?

Żeby konsument spostrzegł twoją działalność musisz nie tylko złożyć firmową stronę www, ale również zatroszczyć się o jej pojawianie się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego kluczowa jest treść strony i to czy cyklicznie dodawane są do niej nowe profesjonalne i pomocne dla odbiorcy informacje. Jednak nie wolno również zaniedbywać tzw. link buildingu, […]

Czytaj dalej

Pozbądź się wirusa na stronie – czyszczenie infekcji WordPress

WordPress okazał się w mijających latach tak popularnym systemem zarządzania treścią, iż liczbę sklepów oraz witryn internetowych tworzonych z jego zastosowaniem liczy się aktualnie w milionach. Częstotliwość korzystania z tego CMS-a powoduje, iż strony oparte na WordPressie są atrakcyjnym celem ataków hakerskich. W razie zawirusowania strony, nieodzowne jest czyszczenie zainfekowanego WordPressa. Komu powierzyć usuwanie malware […]

Czytaj dalej

Co optymalizacja stron da Twojej firmie?

Zapłaciłeś krocie za nową stronę internetową, a ona nie przyciąga nowych kontrahentów? Jest świetnie zaprojektowana oraz wyposażona w najnowsze rozwiązania, jednak klientów wcale nie przybywa? Licznik odsłon stoi w miejscu mimo intensywnych działań? Najpewniej przyczyn należy szukać w niskiej widoczności w internecie. Internauci najczęściej używają Google – każdy biznesmen powinien więc zatroszczyć się o to, […]

Czytaj dalej

Jak rozważnie korzystać ze źródeł informacji o zdrowiu w sieci?

Internet to miejsce, gdzie niezmiernie prosto udaje się zdobyć informacje o dowolnej sferze życia. Internauci mają w szczególności słabość do radzenia się wyszukiwarki Google odnośnie zagadnień zdrowotnych, nierzadko nawet poprzedzając ostateczną decyzję o konsultacji ze specjalistą długim surfowaniem po sieci w celu samodzielnego odszukania odpowiedzi na palący problem. Ale czy to mądry sposób stosowania wiedzy […]

Czytaj dalej

Duplicate content kontra unikalne treści na stronie internetowej

Poruszając się w internecie, łatwo można zaobserwować, że treści na stronach internetowych czasem powtarzają się. Nie jest to pożądane zjawisko z punktu widzenia użytkownika, na dodatek może mieć konsekwencje, jeśli chodzi o pozycje w wynikach wyszukiwania. Wyjaśniamy, czym jest duplicate content, kiedy występuje i dlaczego unikalne treści mają większą wartość. Czym jest duplicate content? ”Duplicate […]

Czytaj dalej

Projektowanie stron internetowych – samemu czy w agencji?

Funkcjonalność stron internetowych bierze się przede wszystkim z ich wzornictwa. Projektując witryny www powinniśmy nie tylko pamiętać o walorach wizualnych, ale też doświadczeniu użytkowników – jeśli poruszanie się po serwisie przysporzy im trudności, szybko przeniosą się na inną witrynę lub zdecydują się na towary innej firmy. Żeby zatem witryna dała nam oczekiwane korzyści, należy zadbać […]

Czytaj dalej