Twojej firmy nie stać na dział PR? Wynajmij zewnętrzną agencję reklamową

Promocja Usługi

Zgłoś się do agencji PR Kraków, aby skorzystać z pomocy profesjonalistów.

Gdy prowadzi się firmę, obojętnie czy zajmujemy się produkcją, dystrybucją czy świadczeniem usług, działania reklamowe powinny stanowić istotny element budowania jej rozpoznawalności. Większe przedsiębiorstwa oraz spółki mogą sobie pozwolić na utworzenie i opłacanie swoich sekcji ds. reklamy, tymczasem małe firmy, które rzadko decydują się na akcje promocyjne, na ogół korzystają ze pomocy zewnętrznych agencji marketingowych.

Co warto powierzyć agencji marketingowej?

Agencja marketingowa to ekipa twórczych osób z ogromnym doświadczeniem, posiadających szereg umiejętności z zakresu branży reklamowej. Dzięki zatrudnieniu profesjonalistów wspaniale orientujących się zarówno w obszarze tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii marketingowych w internecie (filmy i animacje viralowe, prowadzenie kont social media), jak i grafiki użytkowej (w tym przygotowanie do druku), agencja reklamowa gwarantuje klientom kompleksową obsługę. Nowe marki mogą zlecić przygotowanie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i wzorami akcydensów (papier firmowy, wizytówki oraz obwoluty), a te które dysponują już swoim logo mają pewność, że zostanie ono prawidłowo użyte na etapie projektowania materiałów reklamowych – kalendarzy, stoisk targowych, billboardów bądź folderów. Agencja reklamowa przygotuje też ciekawe, unikalne artykuły na stronę internetową firmy, jak również opracuje schemat komunikacji z odbiorcami poprzez najpopularniejsze media społecznościowe, takie jak Facebook, Twitter i Instagram.

Kiedy należy rozważyć współpracę z agencją reklamową?

Usługi świadczone przez agencje marketingowe adresowane są przede wszystkim do podmiotów, które nie mają własnego działu promocji. Jednak nie znaczy to, że to jedyny model kooperacji. Działanie agencji często polega na wsparciu istniejącego już w firmie działu ds. promocji. Przykładowo, jeśli nie ma on wprawy w przygotowaniu konferencji, spotkań z klientami bądź targów wymagających zazwyczaj drobiazgowego planowania, te obowiązki można zlecić zewnętrznej agencji marketingowej. Może ona także posłużyć za narzędzie pomagające w budowie zgranego oraz niezawodnego zespołu pracowników – należy powierzyć jej opracowanie planu kursów czy też zaplanowanie warsztatów integracyjnych. Na rynku funkcjonują tysiące agencji marketingowych, należy jednak decydować się na współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do obszernego zespołu wykwalifikowanych profesjonalistów. Umożliwi to zlecenie wszystkich czynności reklamowych jednej agencjii dzięki temu łatwiejszą kontrolę nad wizerunkiem marki oraz spójnością kampanii.

Lokalizacja firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]