Multitask Unified Model – w jaki sposób technologia MUM zmieni wyniki wyszukiwania w Google?

Multitask Unified Model (w skrócie MUM), zapowiedziany przez Google w maju 2021 roku, ma zrewolucjonizować to, jak wyszukiwarka będzie odpowiadać na zapytania użytkownika. Czym różni się ta technologia od wcześniejszych algorytmów i jakich zmian możemy się spodziewać? Tego dowiesz się z artykułu. Algorytm BERT z 2019 roku W 2019 r. wprowadzono do algorytmu wyszukiwania model […]

Czytaj dalej

Duplicate content kontra unikalne treści na stronie internetowej

Poruszając się w internecie, łatwo można zaobserwować, że treści na stronach internetowych czasem powtarzają się. Nie jest to pożądane zjawisko z punktu widzenia użytkownika, na dodatek może mieć konsekwencje, jeśli chodzi o pozycje w wynikach wyszukiwania. Wyjaśniamy, czym jest duplicate content, kiedy występuje i dlaczego unikalne treści mają większą wartość. Czym jest duplicate content? ”Duplicate […]

Czytaj dalej