
Co warto wiedzieć o raporcie danych pozafinansowych?
Więcej informacji o sporządzaniu raportu danych pozafinansowych na http://www.pracowniaregister.pl/raporty/.
Raporty danych pozafinansowych są coraz chętniej przygotowywane przez najróżniejsze firmy. Na ich opracowanie najczęściej stawiają wiodące marki – publiczne kompanie lub światowe firmy, ale spotyka się je też w nieco mniejszych przedsiębiorstwach. Najczęściej spotykanym rodzajem raportu danych pozafinansowych okazuje się CSR, a więc raport odpowiedzialności społecznej. Z danych, jakie w nim znajdziemy można dowiedzieć się między innymi jak rozkładają się proporcje płci w radach nadzorczych, jak ważna jest dla niej troska o przyrodę oraz w jakie akcje charytatywne się angażuje. Dlaczego zatem opłaca się opracować raport danych pozafinansowych? O czym nie zapominać podczas jego publikacji, aby dał spodziewane skutki?
Czemu warto opracować raport danych pozafinansowych
Na raport danych pozafinansowych warto zdecydować się przede wszystkim ze względu na wizerunek przedsiębiorstwa. Publikując raport CSR tworzymy wizerunek marki odpowiedzialnej, co wpływa tak na zwiększenie liczby kontrahentów, jak i brak trudności z przyznaniem późniejszych dotacji. Raport danych pozafinansowych również umożliwia zbudowanie więzi z miejscowymi społecznościami i władzami, co okazuje się niezwykle istotne dla każdej marki – zarówno niewielkich przedsiębiorstw, jak i międzynarodowych kompanii.
Wydanie raportu danych pozafinansowych
Stworzenie raportu danych pozafinansowych da oczekiwane rezultaty wyłącznie wtedy, gdy jego wyniki opublikujemy w przystępnej dla odbiorców formule. Dlatego po opracowaniu informacji, dobrze powierzyć przygotowanie publikacji raportu doświadczonej studiu graficznemu. Tym sposobem ewentualni klienci łatwo znajdą najistotniejsze dane, a to w dużym stopniu rzutuje na ich zdanie o firmie. Nie zapominajmy także, iż raport danych pozafinansowych będzie częścią strategii kształtowania wizerunku marki – powinien więc być podobny do wydawanych przez nią pozycji promocyjnych.
Lokalizacja firmy:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]