Specjalista Google radzi, jak rozpoznać dobrą agencję SEO

Gdy posiadasz swoje przedsiębiorstwo i uruchamiasz dla niego stronę www, z pewnością z czasem myślisz nad tym, co zrobić, aby była ona widoczna pierwszej stronie rezultatów wyszukiwania. Jasne jest wszak, że w XXI w. obecność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, gdyż to właśnie stąd spora cześć klientów po raz pierwszy dowie się o […]

Czytaj dalej

Private blog network – co to jest i jakie daje możliwości?

Żeby konsument spostrzegł twoją działalność musisz nie tylko złożyć firmową stronę www, ale również zatroszczyć się o jej pojawianie się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego kluczowa jest treść strony i to czy cyklicznie dodawane są do niej nowe profesjonalne i pomocne dla odbiorcy informacje. Jednak nie wolno również zaniedbywać tzw. link buildingu, […]

Czytaj dalej

Co optymalizacja stron da Twojej firmie?

Zapłaciłeś krocie za nową stronę internetową, a ona nie przyciąga nowych kontrahentów? Jest świetnie zaprojektowana oraz wyposażona w najnowsze rozwiązania, jednak klientów wcale nie przybywa? Licznik odsłon stoi w miejscu mimo intensywnych działań? Najpewniej przyczyn należy szukać w niskiej widoczności w internecie. Internauci najczęściej używają Google – każdy biznesmen powinien więc zatroszczyć się o to, […]

Czytaj dalej

Mało klientów? Pomoże agencja SEO

Przedsiębiorstwa i administratorzy portali internetowych, którzy chcą dotrzeć do wysokich pozycji w wyszukiwarce, mogą to uzyskać na przynajmniej 3 sposoby. Pierwszy, którego nie zalecamy, to podejmowanie starań osobiście. Nie dysponując rozeznaniem w tematyce SEO i nie obserwując na bieżąco wiadomości o zmianach w algorytmie Google, trudno postępować trafnie i – najważniejsze – skutecznie. Drugie podejście […]

Czytaj dalej

Rekomendowany fotograf Google – usługi zgodne ze standardami Google

Spacery wirtualne po firmach zyskują na popularności, a mnóstwo osób coraz częściej zleca wykonanie takiej usługi i umieszczenie spaceru na wizytówkach Google. Opcja zdalnego zwiedzenia firmy przysporzy wielu nowych klientów i zwiększy zyski naszego biznesu. Aby jednak wirtualny spacer był wysokiej jakości, należy zatrudnić rekomendowanego fotografa Google do jego opracowania. Kim jest rekomendowany fotograf Google? […]

Czytaj dalej

Projektowanie stron internetowych – samemu czy w agencji?

Funkcjonalność stron internetowych bierze się przede wszystkim z ich wzornictwa. Projektując witryny www powinniśmy nie tylko pamiętać o walorach wizualnych, ale też doświadczeniu użytkowników – jeśli poruszanie się po serwisie przysporzy im trudności, szybko przeniosą się na inną witrynę lub zdecydują się na towary innej firmy. Żeby zatem witryna dała nam oczekiwane korzyści, należy zadbać […]

Czytaj dalej

Niezbędny sprzęt na duże imprezy – podesty, barierki i meble eventowe

Różne imprezy, zarówno te w zamkniętych obiektach, jak i outdoorowe, urządzanie są zasadniczo przez okrągły rok. Obecnie ich planowania nie podejmują się jedynie spore miasta czy spółki. Częstokroć jednak, gdy mniejsze podmioty decydują się na przygotowanie jakiegoś wydarzenia staje się jasne, że nie posiadają stosownego sprzętu, a jego nabycie na jednorazowe wykorzystanie jest zwyczajnie zbyt […]

Czytaj dalej

Sferyczne zdjęcia panoramiczne na Facebooku – co możesz zyskać?

Panoramy sferyczne to bardzo popularna i stosunkowo nowa forma przedstawiania pomieszczeń lokali gastronomicznych i firm. Najczęściej widzimy je wędrując po wizytówkach Google Moja Firma oraz Google Street View, ale także natrafiamy na nie na najpopularniejszym serwisie społecznościowym – na Facebooku. Pozwala on na opublikowanie na tablicy firmy takiej interaktywnej fotografii. Jak zatem możesz użyć panoramy […]

Czytaj dalej

Co warto wiedzieć o raporcie danych pozafinansowych?

Raporty danych pozafinansowych są coraz chętniej przygotowywane przez najróżniejsze firmy. Na ich opracowanie najczęściej stawiają wiodące marki – publiczne kompanie lub światowe firmy, ale spotyka się je też w nieco mniejszych przedsiębiorstwach. Najczęściej spotykanym rodzajem raportu danych pozafinansowych okazuje się CSR, a więc raport odpowiedzialności społecznej. Z danych, jakie w nim znajdziemy można dowiedzieć się […]

Czytaj dalej

Budowanie wizerunku w biznesie – wnętrza firmy w Mapach Google

Wirtualny spacer z modelem 3D to znakomity sposób na zaprezentowanie przyszłym klientom naszego biura, nieruchomości czy powierzchni usługowej, z których planują korzystać. Dla większości klientów opcja zwiedzenia danego wnętrza przed podpisaniem umowy jest nadzwyczaj istotna, a my udostępniając taki wirtualny spacer z modelem 3D, ułatwimy im podjęcie korzystnej dla nas decyzji. Czym zatem są wirtualne […]

Czytaj dalej